outing with my MOOMA...

selamat pagi untk semua pembuka laman saia......
sebelum kuar sempat lgi nk ngupdate blog.....hehe
walau esok hari sekolah dan hari ini tah ke apa2  program yg 
dibuatnya ramai sgt student kat sana........
 Hoh!! bila ditanya abah:
hari nie ada apa dkt sekolah ramai jea abah nampak tadi....
dngn selambanya aqu jwb ....
itu kem abah and i'm not intresting about that...
sebenarnya apa program yg ada kat sekolah hari nie pun aqu ta tau...hahahah
yg penting program dngn MOOMA hari nie most lagi gempak...
Actually entry nie nak share lagu dari penyanyi baru nie.....
cute sgt is that Awi Rafael.....
Well.. Walau dia ta da janggut kambing (mcm hubby aqu=zzzzhahah)
rambut belah tengah
 tapi tetap ada side burn......i like it hahah....
lagu catchy dari Awi Rafael......
 Cuma yg mampu aqu ingat adlh 
Monday Teusday Wednesday Thursday saja.....
 Ekeke..... 
Okay lah dah nak keluar ........
sebeluam tu layan dulu lagi nie yea...

*Seriously, this song makes me happy the day.. Pulanglah.. Huhu..*




AWI RAFAEL - PULANGLAH

Buka lah mata dan lihat dihadapan mu
Aku berdiri tegak tapi kau tak Nampak
Hodohkah aku? sering kau campak saja
Banyak yang dah ada yang aku tak ada
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan

Chorus
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping
owh Huuuuuu 2x
Aku berjalan di kota kuala lumpur
Semuanya Nampak berbeza tapi ku sama
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan

Chorus
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping owh

paradoks _wadiEhah